Toimitusehdot

Europicnicin yleiset toimitusehdot

Europicnic myy tuotteita rekisteröityneille yritysasiakkailleen. Asiakas vastaa siitä, että tilauksen tehnyt yritysasiakkaan edustaja on oikeutettu solmimaan sopimuksen tuotteiden hankinnasta ja toimituksesta yritysasiakkaan puolesta. Tuotteiden hinnat esitetään verkkokaupassa ilman arvonlisäveroa ja ostoskorivaiheessa niihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.

HINNAT

Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan joko puhelimitse tai sähköpostilla Europicnicin myyntipalvelusta tai verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja lähettämällä tilaus. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Rekisteröitymisen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

HELSINGIN JAKELU-ALUE (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kirkkonummi, Siuntio, Nurmijärvi etelä)

Tilaukset tulee jättää toimitusta edeltävänä arkipäivänä klo 13.30 mennessä (24 tunnin rytmi)

MUU SUOMI

Tilaukset tulee jättää kaksi arkipäivää ennen toimitusta klo 15.00 mennessä (48 tunnin rytmi)

TOIMITUKSET

Toimitukset hoidetaan Valion logistiikan toimesta rekisteröitymisen yhteydessä ilmoitettuina toimituspäivinä.

HELSINGIN JAKELU-ALUE (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kirkkonummi, Siuntio, Nurmijärvi etelä) toimitukset 1-5 kertaa / viikko (määritellään asiakkuuden avauksen yhteydessä).

MUU SUOMI toimitukset 1-5 kertaa / viikko (määritellään asiakkuuden avauksen yhteydessä.

Toimitusmaksu:
Alle 150,00 €:n tilauksista sekä sovitun ajan jälkeen annetusta tilauksesta peritään 15,00 € + alv 14 %

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

Maksutapoina ovat korttimaksu ja luottotiliasiakkaille lasku.

TILAUSVAHVISTUS

Verkkokaupassa tehdyn tilauksesi vastaanotettuamme lähetämme sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys myyntipalveluumme. Asioidessasi myyntipalvelussa pidä aina asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla.

TOIMITUSAIKA

Sopivan toimituspäivän voit valita verkkokaupassa olevasta toimituspäiväkalenterista, josta näkyy mahdolliset toimituspäivät. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista tilaus- tai toimitusajoista.

TOIMITUKSIIN LIITTYVÄT HUOMAUTUKSET

Toimitukseen liittyvät huomautukset tulee tehdä viimeistään toimitusta seuraavana arkipäivänä. Myöhästyneitä huomautuksia tai ilman asiakasnumeroa ja kuormakirjan numeroa annettuja huomautuksia ei hyvitetä.

Toimituksiin liittyvät reklamaatiot voi tehdä soittamalla Myyntipalveluun (0207 530 620), lähettämällä sähköpostia myyntipalvelu(at)europicnic.fi tai sähköisesti Europicnicin verkkopalvelun yhteydenottolomakkeella https://europicnic.fi/yhteystiedot/ota-yhteytta/

Virhetapauksissa Europicnic korvaa asiakkaalle enintään virheellisen tuotteen ostohinnan. Europicnic ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle välillisiä vahinkoja, kuten saamatta jäänyt voitto, liikevaihdon vähentyminen tai muita vastaavia vahinkoja. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tuoteturvallisuuden vuoksi emme voi vastaanottaa palautuksia tai hyvittää asiakkaan omasta tilausvirheestä johtuvia tuotteita.

 

Uudistunut verkkosivustomme

Olemme uudistaneet verkkosivumme, jotta asiointi kanssamme on entistä sujuvampaa.

Lue lisää

Uusimmat tuotteet

Uudistamme monipuolista tuotevalikoimaamme jatkuvasti.

Uutuudet