Toimitusehdot
Europicnicin yleiset toimitusehdot
Europicnic myy tuotteita rekisteröityneille yritysasiakkailleen. Asiakas vastaa siitä, että tilauksen tehnyt yritysasiakkaan edustaja on oikeutettu solmimaan sopimuksen tuotteiden hankinnasta ja toimituksesta yritysasiakkaan puolesta. Tuotteiden hinnat esitetään verkkokaupassa ilman arvonlisäveroa ja ostoskorivaiheessa niihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero. Toimitusehdot: lisätietoa alla.
HINNAT
Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan joko puhelimitse tai sähköpostilla Europicnicin myyntipalvelusta tai verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja lähettämällä tilaus. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Rekisteröitymisen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
HELSINGIN JAKELUALUE (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kirkkonummi, Siuntio, Nurmijärvi etelä)
Tilaukset tulee jättää toimitusta edeltävänä arkipäivänä klo 13.30 mennessä (24 tunnin rytmi)
MUU SUOMI
Tilaukset tulee jättää kaksi arkipäivää ennen toimitusta klo 15.00 mennessä (48 tunnin rytmi)
TOIMITUKSET
Toimitukset hoidetaan Valion logistiikan toimesta rekisteröitymisen yhteydessä ilmoitettuina toimituspäivinä.
HELSINGIN JAKELUALUE (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kirkkonummi, Siuntio, Nurmijärvi etelä) toimitukset 1-5 kertaa / viikko (määritellään asiakkuuden avauksen yhteydessä).
MUU SUOMI toimitukset 1-5 kertaa / viikko (määritellään asiakkuuden avauksen yhteydessä.
Toimitusmaksu:
Alle 200,00 €:n tilauksista peritään 24,90 € + alv 14 % toimitusmaksu. Sovitun ajan jälkeen annetuista tilauksista peritään 24,90 € + alv 14 % toimitusmaksu.
MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Maksutapoina ovat korttimaksu ja luottotiliasiakkaille lasku.
TILAUSVAHVISTUS
Verkkokaupassa tehdyn tilauksesi vastaanotettuamme lähetämme sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys myyntipalveluumme. Asioidessasi myyntipalvelussa pidä aina asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla.
TOIMITUSAIKA
Sopivan toimituspäivän voit valita verkkokaupassa olevasta toimituspäiväkalenterista, josta näkyy mahdolliset toimituspäivät. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista tilaus- tai toimitusajoista.
TOIMITUKSIIN LIITTYVÄT HUOMAUTUKSET
Toimitukseen liittyvät huomautukset tulee tehdä viimeistään toimitusta seuraavana arkipäivänä. Myöhästyneitä huomautuksia tai ilman asiakasnumeroa ja kuormakirjan numeroa annettuja huomautuksia ei hyvitetä.
Toimituksiin liittyvät reklamaatiot voi tehdä soittamalla Myyntipalveluun (0207 530 620), lähettämällä sähköpostia myyntipalvelu(at)europicnic.fi tai sähköisesti Europicnicin verkkopalvelun yhteydenottolomakkeella.
Virhetapauksissa Europicnic korvaa asiakkaalle enintään virheellisen tuotteen ostohinnan. Europicnic ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle välillisiä vahinkoja, kuten saamatta jäänyt voitto, liikevaihdon vähentyminen tai muita vastaavia vahinkoja. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Tuoteturvallisuuden vuoksi emme voi vastaanottaa palautuksia tai hyvittää asiakkaan omasta tilausvirheestä johtuvia tuotteita.